Pakking, flytting og Valentines!

De siste dagene har forsvunnet sånn helt uten videre. Tiden har bare flydd.
Tirsdag kom eksen for å pakke sakene sine, og pakke gjorde vi.. Herrejemini så mye greier hun faktisk hadde her… Greit nok så delte vi opp en del ting, som barnas leker, klær og kjøkkenartikler, noe måtte vi diskutere om, annet gikk lett. Så kom en venn av henne med en kassebil de hadde leid, og de bar ned i bilen. Jeg lempet ting utenfor døren, og de bar det videre derfra. Vel ferdig satte jeg meg ned i sofaen(den nye) og kikket utover leiligheten… Så mye plass! 🙂 Utslitt som jeg var brukte jeg resten av kvelden foran tven, og sovnet nesten i den nye sofaen, den er faktisk helt sykt digg!

Så kom onsdagen, barna skulle nå leveres hos Silje i henhold til den midlertidige samværsavtalen, og bikkja også. Silje hadde hentet/kjøpt inn det meste de trengte så jeg bare kledde på de og kjørte i vei, nesten helt til Sande i Vestfold, hvor hybelleiligheten hun leier ligger. Det tok nesten to timer…
Vi tok med barna inn og jeg fikk en liten omvisning, leiligheten er fin, men liten. Alle skal sove på samme rom, og akkurat det tror jeg blir spennende. Men den generelle standarden var fin, og jeg håper det vil fungere, til tross for at det er sykt langt unna. Jeg klemte barna hardt, og dro… Helt fra jeg satt meg inn i bilen kom den følelsen, en smule tomhet, og ensomhet. Man er en smule nervøs for at ting endrer seg og at man kanskje ikke vil klare å henge med, eller at man ikke liker veien ting går…

Så jeg dro til Lillestrøm, siden ei venninne jobber på café der, og tok en kaffe mens jeg ventet på at nerden skulle bli klar til å hentes(som nevnt tidligere skal jeg jo tilbringe Valentines med henne). Så det ble noen timers venting da vedkommende klarte å sovne xD Men til slutt ble det klart og jeg hentet henne, og vi dro hjem. På veien stoppet jeg innom anna ei venninne i Bjørkelangen som hadde ordnet med en kake til Valentines(takk Sàve!).
Så inn og bare benke seg på sofaen med noen pils, godteri og film. Alt i alt en hyggelig kveld!

Planen for dagen idag (selve Valentines Day), er kino, om vi klarer å finne en bra film!

Håper alle dere får en kjempefin Valentines Day, eller til de som mener det er noe piss, ha en super torsdag! 🙂

Bilde fra vi dro til Silje, legg merke til Christer sin bamse Gossig som leker linselus!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg