Ro i sjelen!

Tja, da ligger man her, la meg for en god stund siden men har nettopp lagt på røret med ett annet individ.
Ble liggende og bare fikle på mobilen med litt musikk på, lenge siden jeg har følt freden som kommer med nattens mulm og mørke. Men jeg har jo vært oppe på disse tider siden da, så jeg vurderer om det kan skyldes at hjernen/hjertet kanskje ikke tynges ned av så mye forskjellig. Greit nok, ting med eksen er ikke helt på stell, men jeg er jo ihvertfall ute av det forholdet, samt ute av skapet, samt at jeg har truffet nye, bra mennesker og ett som har fått en del oppmerksomhet. Føler litt fred for en gangs skyld kanskje, og er klar for å komme meg videre med livet mitt og få en forholdsvis ny start og virkelig gjøre det jeg selv ønsker, innen rimelighetens/økonomiens grenser selvsagt.

Kanskje det skyldes at jeg nå endelig er bortimot kvitt forkjølelsen jeg har hatt i typ ei uke, men uansett så er har jeg motivasjon, er mer laidback, og rett og slett mer selektiv i hvilke negative energier jeg lar oppta plass i hjernen min om gangen. Og det føles godt å kunne legge vekk ting og bare fokusere på de tingene jeg ønsker å gjøre noe med.

Uansett så var jeg på butikken idag, det gikk helt ok, men er ikke kult å dra med se to barn når man er sjuk på butikken :-p så fremsynthet og sørge for at barna blir okkupert er veien å gå, eller bestikkelser som det også heter xD
Uansett, da fikk jeg ihvertfall tatt ett bilde av meg, enjoy!^^

(Klar for daffetur på butikken liksom, og den pelsgreia til høyre er halen på eksen sin hund, jeg har han enda)

6 kommentarer

Siste innlegg