Kjapp recap av Days gone by :-)

Da var man tilbake, har blitt litt hull i bloggingen, litt grunnet sykdom, og litt grunnet besøk.

Har skjedd enormt lite egentlig, personen som ble nevnt i forrige innlegg som trigget min indre nerd har vært på besøk og vi har sett Star Wars, filmer jeg er enormt stor fan av, men som jeg ikke har fått sett på over tre år av diverse grunner. Men det var en maks for hvor mye vi fikk sett for vi ble sittende og skravle gjennom det meste :-p og jeg liker virkelig denne personen, som holder nerden i meg okkupert, tar alle mulige referanser til gudene vet hva slags spill/film, det er litt spesielt:-p

Derimot så har jeg merket en del av hva eksen har forsynt seg med, og plutselig hadde man ikke boksåpner, i ett kritisk “bønner i tomatsaus” øyeblikk. Her står man og lager skikkelig cowboyfrokost og så kan man ikke servere bønner fordi boksåpneren har forsvunnet liksom, skandale er det! XD og litt komisk:-p

Barna har hatt det godt i det siste, har fått lekt en del, tegnet litt, og gjort en del sprell, Christer klarer snart å telle til ti på engelsk, og det er litt kult.
Idag begynte det å snø en del, om den blir til imorgen, og jeg blir frisk til imorgen(har vært syk i tre dager), så skal jeg ta de med ut og base masse!

6 kommentarer

Siste innlegg