Bowling og tullball.

Heia! De siste dagene har vært gode, med unntak av en mindre hendelse som var heller uggent.

Igår var eksen her for å passe barna, og jeg skulle ut for å dra i møte i Oslo, og på bowling. Jeg skal ikke nevne annet angående at eksen var her annet enn at jeg måtte være hjemme innen 11 for at hun skulle hjem, selv om hun egentlig skulle overnatte.
Tilogmed hennes nye “partner” eller whatever sendte meg en sms for å bidra til at jeg kom meg hjem tidsnok, fantastisk.

Uansett, ute var veldig hyggelig, jeg koste meg veldig på bowlinga, og var innom en venn jeg har blitt godt kjent med.
Men begynner å bli litt lei “hetetoktene” nå, når temperaturen først går opp, så går den ikke ned igjen på dritlenge…
Vi var to og to på lag, min makker og jeg gjorde det møkk og blandet :-p
Men fikk to strikes så kan leve med det :-p

Jeg var hjemme igjen rundt 11, og idet jeg kom opp til leiligheten, var det to mennesker der som eksen hadde tatt med inn, for å hjelpe seg å flytte. Jeg har informert henne tidligere om at ingen andre enn henne har adgang, og ihvertfall ikke uten avtale, så heiv de ut, og så sikkert helt idiot ut når jeg gjorde det, men jeg var sjuk, sliten, og strengt tatt jævlig lei av tullball…

Forøvrig har jeg begynt å finne igjen til mine gamle følelser, og hvordan ting skal føles. Har blitt kjent med en del nye mennesker den siste tiden, og en av de har vært veldig interessant, og min indre nerd har fått kjørt seg litt 🙂 så alt i alt, ting fortsetter å klatre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg