Fantastisk helg!

Heia! Nå har det vært noen dager uten blogging, men derimot har det skjedd litt andre ting.
For første gang på tre år så var jeg ute på byen!^^

Egentlig hadde jeg takket nei til to tilbud, en bursdagsselskap og en middag, og skulle egentlig ha eksen på besøk og spise middag med henne. Men planene ble endret så eksen fikk tid alene med barna, og jeg fikk en mye tiltrengt tur ut!
Så jeg takket ja til bursdagsfesten da jeg hadde fått den invitasjonen først, og dro ut når eksen kom.
Bursdagen var hos en kompis i Oslo, og møtte noen andre venner først og tok følge dit. Det var enormt hyggelig å være ute igjen med så hyggelige mennesker!
Etter å ha vært der en stund og truffet nye hyggelige mennesker dro vi videre ut på byen, først på ett sted som het Elsker og så videre til SO, og begge to var dritkule! Jeg koste meg enormt og kunne ikke vært ute med en bedre gjeng!
For første gang noensinne så danset jeg… Jeg danset… Noe jeg alltid har unngått fordi jeg ikke har turt, fordi det føltes kleint og rart når fok så på, men i går føltes ting bare “riktig” på en måte, og det var sykt moro!
Tiden fløy og veldig snart var det stengetid, heldigvis hadde jeg mulighet til å overnatte på sofaen til en kompis. Så vi dro dit, sov, og så våknet jeg i ti-tiden, og reiste hjem så eksen kunne dra og overholde sine avtaler.
Alt i alt, en enormt god og hyggelig helg, med fantastiske mennesker 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg