En hyggelig dag, i hyggelig lag! (Sverigetur)

Igår var en særs hyggelig dag! Det var planlagt Sverigetur med venninnen min som jeg hadde på besøk forrige helg!

Morgene ble brukt til å stresse en del, gjorde litt husarbeid, ordnet sminke og barn, fikset frokost og slapp løs rockefoten en del.
Dagen var enormt kald og det var såvidt bilen startet, så jeg lot den varme seg litt før jeg tok med barna ut. Så kjørte vi litt rundt for å gjøre bilen god og varm før vi skulle legge ut på veien, siden vi måtte vente på selskapet uansett.
Etter en liten stund kom hun med bussen og vi kjørte av sted.

Handlingen i Sverige gikk kjempefint, selv om det var stappfullt med folk. Barna og jeg tok seg god tid siden venninna mi surret litt rundt etter varer, særdeles underholdende å se på!^^
Så var det videre innom godissjappa hvor barna fikk litt godteri hver og etter en liten stund vendte vi nesa hjemover.
Merker det gjør seg veldig godt med selskap når man er mye alene, så jeg satt veldig pris på å ha henne med, på den måten fikk jeg skravlet mye fra meg:-p
Men jeg merker fremdeles godt at når man er ute av noen sitt liv i ett par år, så skjer det mye og folk kan endre seg litt. Men selv er jeg vel intet unntak selv om det meste av min forandring er på utsiden. Jeg håper ihvertfall at jeg har klart å spare så mye som mulig av den jeg var/er.
Vi satt henne av på bussholdeplassen i Bjørkelangen med flere varer enn hva hun burde bære, så det må ha vært bra slitsomt å ha med seg hjem.
Kvelden min ble brukt på å se Ringenes Herre 1 og 2, siden det var veldig lenge siden:-p

Så.. En helt vanlig dag i hyggelig lag, med andre ord!^^

4 kommentarer
    1. Fine fine Christine 🙂
      Leser fortsatt bloggen din, men er nok ikke flink nok til å kommentere…
      Stolt av deg, du er inspirerende!
      Stor klem <3

    2. Du er herlig 🙂 For ei feiende flott dame 🙂
      Jeg satt og så på Nip/Tuck på Netflix her en dag, så var det en transseksuell person med i serien den dagen. (Post-operativ) og datteren min spurte hvorfor mannen hadde langt hår og sminke…. (det var tydelig “mannestemme” der) da sa jeg til datteren min at det er ikke alle jenter som føler de er jenter, og ikke alle gutter som føler de er gutter i hjertet sitt. Ho tenkte seg ikke om i to sekunder engang før ho sa: “åja!” 🙂 Er det ikke herlig hvordan barn bare aksepterer alt? ELSKER DET <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg