En hyggelig helg!

Helgen har vært kjempekos!
Har hatt ei venninne fra gamle dager på besøk og kost oss masse. På kvelden så vi Sons of Anarchy(aldri sett serien før, men veldig bra), og på dagtid var det husarbeid og lek med barna, så var veldig hyggelig. Barna satt ihvertfall pris på å se noen andre sitt tryne enn mitt virket det som for de var veldig nysgjerrige på dette nye mennesket:-p

For min del var det også enormt bra, har jo savnet vennene mine fra gamle dager enormt, og vært trist over at kontakten ikke har vært bra, samt at jeg liksom har gjemt meg fra de fleste fra gamle dager. Det er jo selvsagt i hovedsak min feil, og når de i tillegg har vært slettet fra min Facebook uten at jeg var klar over det har ting vært vanskelig.

Men på den tiden trodde jeg jo at ingen kom til å ville ha noe med meg å gjøre, fordi jeg skammet meg og var enormt redd. Men reaksjonene har vært nesten bare positive, og selv venninna mi, som kjente meg ganske godt fra tiden jeg fremstilte meg som “mann” var enormt kul på det. Jeg antar det skyldes av at hun skjønte jeg fremdeles er samme personen, bare at jeg ser annerledes ut.
“Same shit, different wrapping!” omtrent^^
Men helgen ble ihvertfall veldig bra på grunn av dette mennesket, selv om vi ikke gjorde annet enn skravle/tv/leke med barna, og det satt jeg enormt pris på!:-)

For bare en liten stund siden har min far og hans nye kjæreste, samt datteren hennes vært her på besøk, og barna har fått kavet mye fra seg, noe de alltid har godt av:-p Det var god stemning, noe jeg var litt nervøs for med tanke på at dette var første gang hvor kjæresten hans skulle se meg, men selvsagt gikk det jo bra:-) Besøket var hyggelig:-)

Nå er det middagstid, bare meg og barna til bords, så er det barne-tv og leggetid. Hva jeg finner på utover kvelden gjenstår å se, forhåpentligvis finner jeg senga forholdsvis tidlig!:-)

Håper dere som leser dette har hatt en fin helg:-)

8 kommentarer
    1. Kjære Christine!
      Nå ble jeg veldig glad. Jeg fikk titte på Eli sin feis-bukk, eller hva det nå heter. Det som gjorde med glad var at du har det bra, og hatt en fin helg.Og nå leder du 1-0 på meg: Jeg har enda ikke møtt Hege. I følge faren din har jeg noe å glede meg til.
      Det som gledet meg nå var å lese det du har skrevet om denne helga, som har vært så fin for deg og barna. Så nå gleder jeg meg også til at vi to skal møtes snart. Bl.a. må vi avtale golfrunde til sommer’n. Vet ikke om jeg helt gleder meg til det, du banket meg jo ned i torva de gangene vi spilte sammen før om årene. Så jeg kan godt tenke meg hvordan det vil gå når du skal spille fra rød tee. Stakkars meg. Så vidt jeg vet er det ikke noe som heter pensjonisttillegg!
      Når du får tid en dag med det første, og har lyst på besøk av meg gir du meg en beskjed, så kommer jeg. Er ikke i noe konkret oppdrag enda, så jeg har tid de fleste dager. Og jeg gleder meg til å møte deg igjen snart.Jeg er jo kompisen og reserveonkelen din. Det er viktig å huske på. Skal hilse deg masse fra Eli. Vi ønsker deg alt godt for det året som så vidt har kommet i gang. Det blir helt sikkert det beste du har hatt på lang tid.
      God klem til deg fra
      Per
      Kompis for ever

    2. Per: Heia Per! Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen!
      Ja, du burde glede deg til å treffe Hege, hun er veldig hyggelig:-)
      Om jeg noensinne kommer til å spille fra rød tee er usikkert, I’m just too good^^
      Jeg skal si ifra vettu! Veldig hyggelig av deg å stille opp Per, du er en kjernekar! Og en veldig flink reserveonkel!
      Hilse Eli så masse tilbake:-)
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg