Elektrolyse og pappa så meg ‘live’ for første gang.

Ja, iforigårs var jeg da til elektrolyse og pappa fikk seg meg live for første gang. Kan først og fremst begynne med en “Hei Pappa!” siden han leser bloggen han også:-p

Jeg skulle sette av barna hos pappa og så kjøre opp til Grünerløkka hvor jeg skulle ha elektrolysen. Vi var sent ut, av og til glemmer jeg at barn må gå på do på de merkeligste tidspunkt, så vi ble en dotur for sent ute.
Jeg hadde jo vært nervøs for hvordan pappa ville være når han så meg som meg selv for første gang, men helt ærlig så stresset jeg så enormt når jeg satt av barna at jeg ikke merket det… Jeg tar det som ett godt tegn, selvsagt vil han jo se på meg, det er bare naturlig, men hvordan han så på meg forsvant i stresset.
Så bar det opp til elektrolysen, og på med den hvite guffa som bedøver overleppen, som gjør at jeg føler meg massivt sexy… Eller bare ikke…

Forøvrig ett bilde av meg ned overnevnte hvite guffe:

Jeg ble hentet av behandleren og la meg ned på benken og hun fikk sette igang, og jeg skal ikke lyve, det gjorde vondt, en hel time med å bli stukket med nål gjør logisk nok det, bedøvelseskrem eller ei! Men til tross for smerten er jeg flink til å kunne gå inn i mitt eget sinn og distansere meg fra det som skjer utenfor, så jeg registrerer smerten, men reagerer ikke. Jeg rørte ingen muskler hele timen foruten for å flytte på armene av og til. For å toppe det hele klarte jeg nesten å duppe av på ett tidspunkt men ble “vekket” av ett hår som satt ekstra godt. Rar? Ja:-)

Ferdig med timen og så bar det tilbake til pappa, denne gangen ikke stresset, jeg parkerte utenfor jobben hans og ventet, og så etter litt pappa og barna komme tassende, og denne gangen fikk jeg se hvordan pappa reagerte, som var vel innenfor godkjente reaksjonsmønstre. Han sa ingenting, kroppspråket var normalt, men stirret litt på overleppa mi men det er søren ikke rart for den var rød så det sang!
Litt til hjelp har nok bildene av meg her og på FB vært, det gir jo ihvertfall ett inntrykk!

Så var det hjem og lage middag til meg selv og barna, og ett barna var lagt så jeg en fantastisk bra film på NRK3 som het Milk, og handlet om en stor forkjemper for homofiles rettigheter i USA, med Sean Penn, James Franco og flere enormt flink skuespillere! Så den anbefaler jeg virkelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg