Gårsdagen og Sverige tur idag:-)

Igår hadde jeg en litt roligere dag, gjøre bare litt husarbeid og prioriterte barna egentlig:-)

Rett idet vi skulle spise middag fikk jeg en melding av eksen hvor hun lurte på om hun kunne “FaceTime” med barna, jeg sa det gikk bra, måtte bare spise først.
Vi fikk koblet opp med moren til barna og det gjorde nok godt for savnet både de og hun hadde.
Aurora skjønner nok ikke helt teknologien og prøver så godt hun kan å være nærmest mulig skjermen, for da må vel mamma se henne best vel?
Mens Christer prøver å sitte pent i bakgrunnen men blir irritert når han skjønner han ikke er i skjermen, så da sitter jeg der da, som en tulling som flytter på skjermen så begge barna skal være i bildet, mens den yngste jager skjermen og den eldste flytter seg for å være hjelpsom. Det ser nok særdeles lite smart ut, men hva gjør man ikke for de man elsker:-)

Idag dro jeg og barna til Sverige og ukeshandlet, bare sørget for å stikke innom Boots Apotek og kjøpte mer teip.
(En dag skal jeg både forklare det med teipen og hvilken jeg bruker^^)
Turen gikk greit, og handlingen gikk bra. Christer oppfører seg særdeles lite i butikker og sentre, men om jeg får han til å holde i handlevognen går ting ihvertfall litt bedre. Vi kjøpte masse mat og litt drikke. De siste gangene vi har vært i Sverige har jeg merket hvor enormt lite penger jeg bruker nå i forhold til når jeg brukte nikotin, så det gir litt god samvittighet! 🙂
Om noen lurer, siden jeg nå har ett beist boende på overleppa så dro jeg som gutt, men merker folk blir forvirret nå uansett, passer meg bra:-p Folk bryr seg for mye uansett så de har godt av å måtte klø seg i hodet!
Imorgen skal uansett dyret dø, og det gleder jeg meg masse til, håper den forblir død en stund nå:-p

Siden jeg ikke tar bilder av meg selv akkurat nå får dere enda ett fra nyttårsaften, blurry og fint!:-p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg