Purge!

Heia!
Igår våknet jeg småsyk og litt irritert fordi da ville jeg ikke kunne være like effektiv som dagen før, men jeg fant noen krefter jeg hadde gjemt unna og fikk gjort en del allikevel. Jeg brukte dagen igår på å pakke alle klærne til eksen ned i poser og bagger så hun kunne få de med seg fortest mulig. Det var utrolige mengder klær men det sier jo nesten seg selv:-p
På en måte føltes det godt, som en slags “purge”, en form for renselsesprosess som gjorde nytten for sjela. I tillegg spilte vi skikkelig masse rock så ungene og jeg fikk danset og kost oss, jeg hadde laget egg og bacon til frokost, men måtte innse det faktum at bacon ikke smaker godt lenger… Og det synes ikke barna heller, så da kutter vi nok ut det:-) men egg er alltid godt! Stekt egg på ristet brød med en liten dæsj smør under er en sikker vinner!

Nå har jeg vært alene med begge barna og bikkja siden 2.juledag, snart to uker, og ting er langtfra like tungt lenger. Selvsagt innser jeg jo at å ikke ha like vondt i hjertet hjelper, men man blir jo også vant til ting, og tilpasser seg. Men ting føles virkelig bedre, humøret er veldig bra, men ensomheten som kommer etter barna er der enda litt. Neste uke får jeg heldigvis minst to besøk og det gleder jeg meg enormt til! Men først, er det elektrolysen! Det er forøvrig grunnen til at det ikke har kommet bilder av meg den siste uken, ikke søren om jeg viser meg med en grevling på overleppen…

Ting ser visst ut til å gå litt oppover hver dag for mitt eget vedkommende, det gir meg godt håp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg