Good tidings! And Jul!

Heia!:-)
Tenkte jeg skulle rekke å få inn ett innlegg til før jul!:-)

Elektrolysetimen gikk fint, men var jo selvsagt vondt, vondere enn sist faktisk… Jeg fikk forklart at det skyldtes at huden var sår fra sist gang noe som egentlig var veldig logisk:-p Når hun var ferdig ønsket hun at vi satt opp en hel time neste gang, siden det hadde tatt to halvtimer å ta hele overleppa(foruten typ 5 lyse hår). Dette for å faktisk spare penger, siden det koster meg å kjøre helt fra Aurskog-Høland til Oslo og ihvertfall om man skal gjøre det to ganger, i tillegg så blir det 50 kroner billigere per kvarter.
Passer meg fint, da blir jeg bare ferdig fortere med behandling:-)
I tillegg! Så har det nå gått tre dager siden jeg var der og fremdeles har ingenting vokst frem! Jeg begynner såvidt å merke ett par stykker men jeg tror det er de lyse som ble igjen fra forrige gang. Det er i såfall råkult!
Og med tanke på hvor bra jeg følte meg når jeg var i byen dagen etter, så uten noensomhelst tvil verdt pengene!

Så ja, dagen etter var det behandling for transopplegget.
Jeg dro inn tidlig for å treffe en kompis og vi tok en kjapp tur på en grønn cafe og det var enormt koselig! Det første jeg la merke til, som jeg har lagt merke til de siste gangene ute, jeg har ikke angst mer! Det er utrolig befriende å ikke være en slave av den, at den ikke kontrollerer meg, å ha overvunnet den!
Så vi var på dette stedet og koste oss, pratet om transtematikk og annet relatert samt livene ellers, han er flink på å overøse meg med komplimenter når vi er ute og den dagen var intet unntak. Så var det innom en Kiwi for ta en siste milepæl, “handle alene i butikk”, kjøpte en iste, og hadde vennen min bak meg men han skulle kjøpe sin egen mat. Istedet for at jeg var mutters stille og helt angstface så var jeg blid, hyggelig og snakket med både vennen min og han bak kassa!

Så var det inn til en kjempehyggelig time hos behandleren og jeg var så stolt av å kunne vise til så mye gode resultater, og det ble bemerket!
Fikk masse gode tilbakemeldinger og behandleren var veldig fornøyd med meg! Så dagen ble bare bedre og bedre.
Kvelden var derimot ikke så rå men etter ett så positivt innlegg så ligger jeg unna negativitet:-)

Så nå er det julestri til tusen her hjemme! Skal feire med eksen og barna ihvertfall og kanskje mamma! Idag skal vi ut på julebesøk og kjøpe inn siste julematen!:-)

Så jeg ønsker alle leserne mine(få eller mange) en enormt fin jul!
Klem!^^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg