Bartus maximus… Og mamma…

Imorgen skal jeg endelig til elektrolysen! Føler jeg ser ut som en tulling nå… Og er redd hu dama kommer til å dåne over alt håret som nå pryder denne dumme overleppa…
Lenge siden jeg har vært så enormt dysforisk over noenting og gruer meg til en jul med “bart”…

I tillegg så er ikke ting helt på par mellom meg og eksen… Blir mye drittslengning enda jeg føler jeg prøver å være imøtekommende. Fra mitt ståsted virker det som at hun skal overdrive sin “nyfunnede frihet”… Min interesse ligger utelukkende hos barna og økonomisk. Mens jeg føler hennes ligger annet steds. Men slik er det nå engang. Hadde brudd vært enkelt hadde man ikke kviet seg før og etter…

In other news! Har endelig fått bestilt meg vinterstøvletter! Var heldig og fant ett tilbud på ett par til bare 350 kr som virket ok, og at de ville overleve vinteren.

I tillegg så kan vi nevne at jeg var litt irritert på min mor angående at hun ikke klarer å kjønne meg riktig. Hun mente jeg måtte gi henne tid, jeg mente at hun har fått masse tid og siden hun ikke gjør ett forsøk på å endre tiltaleform føler jeg at hun ikke aksepterer det allikevel. I tillegg hadde hun sagt sist gang jeg så henne at hun ikke gadd å styre med alt det “kjønnsgreiene” noe som gjorde veldig vondt. Det var Forøvrig hennes respons når jeg ba henne slutt så bruke “han” om meg til sønnen min… Eldstemann blir veldig forvirret når andre bruker feil pronomen mens vi andre bruker riktig. Og jeg vil virkelig ikke at han skal slite overhodet med dette…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg