Syk… Og… Hår…

Har ikke mye å si idag…. Er syk og sliten… Har brukt mesteparten av dagen til å se film, med barna og alene.
S er på besøk hos ei venninne.
Eneste fornuftige jeg har gjort idag er å lage middag til barna. Koteletter med potet og gulrot. Hadde glemt at jeg egentlig ikke liker koteletter no særlig, men var lenge siden jeg har spist det, barna så ut til å sette pris på maten da riktignok, kan vel se en seier i det!

Høydepunktet iløpet av dagen var vel å se “Serenity” igjen. Har sett den kanskje 30 ganger siden jeg kjøpte den rett etter den ble sluppet. Det er jo filmen som ble laget for å gi en avslutning på serien “Firefly” som ble kansellerert i første sesong *R.I.P.*

In other news:

Jeg sparer jo hår til tirsdagen når jeg skal på elektrolyse igjen. Og det er direkte jævlig… Masse små jævler som kommer ut av overleppen mi og ser direkte groteske ut…
Kommer til å bli eremitt frem til dette er ferdig tenke jeg… Og bruke skjerf rundt halve trynet som en eller annen mangafigur når jeg skal til elekolysen…

Fluck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg