Thai er nam!

Igår var en god dag i hovedsak, med en liten fuck up fra min side:-p
Jeg skulle jo som kjent til elektrolyse, for første gang!
Men på morningen hadde jeg vært veldig stresset og barbert vekk hårene på overleppen, så da fikk hun ingenting å gripe tak i…
Så da måtte vi avtale ny time til uken, men hun var ihvertfall ålreit og lot meg slippe å betale da, så det var snilt.

Så var det ut i bilen igjen, men jeg var ikke så fysen på å sitte i bilen i 3 timer og fikse på ipaden, så jeg fikk tak i en annen koselig kar i Skeiv Ungdom og fikk møtt opp med han rett ved kontoret, han dro meg med på litt thai takeaway, som smakte sykt godt! (Kan også bare være jeg som er uvandt med take-away:-p)
Men i tillegg så kan man da krysse av første gangen jeg har vært meg selv på “restaurant” og bestilt mat, det var ganske Nice. Og var fullstendig uten angst.
Jeg har generelt lite angst om dagen, og følelsen er utrolig god!
Det mangler vel bare å stå frem på den gamle facebooken og våge meg på tur i butikken så har jeg ordnet unna de fleste/værste milepælene! Gleder meg veldig til å komme tilbake til behandleren min og vise så enormt gode resultater!
Så var det inn på møte, og vi ble sittende en stund etter det også, hyggelig lag og folk hadde lite å gjøre:-p Fant også ut at jeg er en smule prippen xD synes det kræsjer bra med det faktum at jeg er en smule Harry også:-p men pytt pytt:-p
Så var det lang vei hjem, hvor eksen satt og så film, de hadde spart litt mat til meg så jeg fikk spist litt da også(Taco er nam!) og skulle egentlig ha en seriøs prat med henne, men jeg var rett og slett for sliten til å være sinna, så et ble til en kjapp diskusjon istedet. :-p

Må stusse litt, jeg er usikker på hva hun tenker om at det er slutt. På den ene siden virker hun glad for å være fri og nyter den virkelig ved å være en del ute og vidne kontaktnettet sitt, noe hun begynte med før det ble slutt. Mens på den andre siden virker det som hun vurderer forholdet og om hun har noen følelser for meg igjen, noe jeg tror ligger i henne enda. Men hvem vet? Ikke kan jeg lese tanker og ikke er jeg sikker på hva jeg selv vil heller. Jeg vet at det finnes en ting som hadde måtte litt endret på om vi skulle vært sammen, men jeg tviler på at hun ønsker akkurat den tingen, så det får nok være som det er:-)

Ihvertfall inntil videre:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg