Hyggelig telefonsamtale!

Vel, idag har jeg hatt en god opplevelse og den var i telefonen.
Som de fleste veit så har jo en av mine store akilleshæler vært stemmen min. Og telefonen er vel egentlig det beste stedet å finne ut om man passerer stemmemessig.
Så idag måtte jeg ringe opp igjen ett selvsagt som hadde ringt meg, det gjaldt no greier:-p
Og fra de svarte var damen i telefonen veldig hyggelig.
Hun skulle skjekke opp saken min og spurte om det var den mobilen jeg ringte fra nå, de hadde ringt til. Jeg svarte ja og så begynte hun å trykke rundt på pcen sin.
“Christine ! Der var du ja, skal vi se… ” utbrøt hun brått idet hun fant meg i systemet.
I tilleg hørte jeg henne bruke riktig pronomen når hun spurte en annen person bak henne om noe angående meg. Det var ganske najs!

Jeg skjønner at dette kan virke teit for noen, men jeg skal forsøke å forklare.
Jeg endret navnet mitt tidlig, før jeg hadde stemmen på topp, og litt av problemet har da vært at folk har blitt forvirret på om jeg var meg når jeg ringer steder og oppgir navnet mitt, det har vært veldig vondt…
Jeg ringte jo DNB en gang angående noe trøbbel med kontoen min, og idet jeg legger ut om kontoen og hva jeg ønsker gjort blir jeg brått avbrutt.
“Men er det du som er Christine da?”
Hvorpå jeg var nødt til å svare ja, og hevde at jeg var hes eller no slikt…
Så idag var en god dag!

Over til noe annet:

Imorgen har jeg min første time til elektrolyse, det er litt skummelt men jeg har vært ute og skaffet bedøvelseskrem slik jeg fikk beskjed om! Må innrømme jeg gruer meg litt uansett, men sålenge hun gjør det riktig så blir resultatet verdt det!

I tillegg så har jeg møte i TpU imorgen, så jeg må sitte der med rød og hoven overleppe og diskutere ting… Flaut!
Blir nok til at jeg tar med meg Vål’enga skjerfet mitt og skylder på kulda! Det er nok best!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg