Singel igjen…

Ja… Da kan det se ut til at jeg har singel blitt…
Nei dette er ikke copy/paste fra Januar… Dette skjedde på fredag.

Skal ikke si for mye da dette er personlig, men kan si såpass at det var jeg som gjorde det slutt, men at det er flere grunner, fra begge hold. Jeg er selvsagt ikke uskyldig, og jeg følte meg egentlig presset til å gjøre det slutt.
Men det var nødvendig…
Jeg skulle ønske det ikke var slik men jeg ser ingen mulighet for å kunne gå videre slik ting har blitt og har vært.
Dette er selvsagt leit og jeg har det ikke helt tipp topp, spesielt med tanke på at jeg skal straks ut på Facebook, men planen er planen uansett!
Det finnes lite annet jeg skulle ønske enn at det kom til å ordne seg men det gjør det faktisk ikke om ting forblir de samme og det som må gjøres er ikke akseptabelt.
Jeg er fremdeles veldig glad i henne og håper vi kan gjøre dette på en slik måte at det påvirker barna minst mulig…

På lørdag så var jeg invitert ut med de to kameratene jeg nettopp hadde kommet ut til. I en del år har vi hatt en tradisjon av å spise kebab og så dra på kino, så det var akkurat det vi gjorde! De var fullt klar over at jeg ikke er gutt lenger, men det stoppet ingen av oss i å være akkurat som i gamle dager. Snakke dritt, dele nyheter og debattere interesser. Sjelden har det vært så godt å være utendørs, det må jeg virkelig si!
Btw, vi så Skyfall, den Eide!

Idag hentet jeg guttungen hos min far, og så dro vi logisk nok hjem. Gikk en kjapp tur med vovven, og så har vi slappet av etterpå. Han har virkelig vært en drømmeunge mens S er i Steinkjer, og det har vært deilig å ha en hel uke uten stress!

6 kommentarer
    1. Hei Christine 🙂
      Dette var trist lesning. Har lest bloggen din ei lita stund nå, men aldri lagt igjen en kommentar. Jeg faller selv ikke under noen “kategorier” ang. kjønn eller seksuelle preferanser. Jeg er mennesklofil som jeg sier selv. 😉 Jeg syns du skriver så levende og jeg heier virkelig på deg. Derfor leser jeg bloggen din. 🙂 Du er utrolig sterk og inspirerende! Håper alt løser seg til det beste for deg 🙂
      Stor god hjerteklem <3

    2. Lill: Hei! Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar!
      Mennesklofil sier du? Ligger det i samme gate som panfil/seksuell eller?
      Tusen takk for vennlige ord, det er veldig godt med fine ord når man ikke er helt på topp!

      Klem<3

    3. Javisst! Leste om panfili nå, og det stemmer for meg på en såkalt prikk! 😉
      Har aldri hatt noe annet ord på det enn mennesklofil 🙂 Fordi jeg elsker alle mennesker og deres ulikhet. Men samtidig spesielt tiltrekkes jeg ikke av noe bestemt kjønn. Jeg ser sjelen bak øynene. 🙂 Jeg snakker mye med min samboer om dette. Og han forstår min frustrasjon over dagens samfunn. Jeg blir oppriktig lei meg over at folk ikke kan få lov til å være den de vil, den de føler de er innerst inne. For en trangsynt verden vi bor i! Heldigvis lever vi i en tidsalder der mere og mere blir akseptert som normalt 🙂 Jeg vil at min datter skal vokse opp i en tolerant verden! <3 (PS: Min datter er snart 4 år.)
      Jeg heier på deg, massemasse! Du er flott 🙂

    4. Lill: Ja det virker kjent^^ Det er godt å kunne erkjenne sjelen bak ett annet menneskes øyne og virkelig kunne si at man elsker en person fordi de er den de er. Og godt du har en samboer å dele dette med!
      Godt å høre at du blir lei deg over akkurat det, det trengs skal jeg si deg:-)
      Og veldig bra du ønsker å gi datteren din en tolerant verden^^

      Aww, sikkert gått godt sammen med sønnen min:-)

      Ntaaaw^^ det var hyggelig sagt! Du er ikke så vært selv altså:-)

    5. Herlige du 🙂
      Blir varm om hjerterota av deg <3
      Jeg er bare meg selv, og det syns jeg alle andre skal få lov til å være og! 🙂
      Har sånn lyst til å gi deg en superklem Christine!
      Sammen kan vi skape en bedre verden.
      For oss som tror på RETTFERDIGHET! <3
      Vi kan vise andre veien 🙂

    6. Lill: ntaaaaw, takk for det da! Godt jeg varmer noen:-p

      Ja, det bør de absolutt, menneskets liv burde ikke være avhengig av at andre skal definere hvordan man skal føle seg og være!

      Klemmer tar jeg alltid imot btw:-p
      Kan vi det? Stiller meg tvilende til verden av og til.

      Men ja, jeg er fullt med på å vise andre veien:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg