Førjulsprøvemiddag og kos!

Plutselig blitt oppdateringer hver dag nå jo, ikke dårlig, kan ikke love at jeg vil fortsette å pumpe ut blogginnlegg så hyppig, men kommer til å prøve å skrive så ofte jeg kan!
Ett lite problem er riktignok at såvidt jeg har skjønt så leser min far bloggen min og stalker meg i andre medier, men tror det skyldes ren nysgjerrighet, og at jeg da ikke kan konfrontere han på det… og at det da blir litt lettere for han å gå igjennom ting i sitt eget tempo, hvem vet?:-)

Anywho…!
Igår var en hyggelig dag, tekster kun litt med min far, ellers lite.
Vi hadde førjulsprøvemiddag igår og hadde dekorert leiligheten.
Rettere sagt, S og Junior gjorde det, jeg ble akutt forkjølet litt før… Men de var kjempeflinke!
Så var det S sitt første forsøk på å lage ribbe!
Det ble nesten riktig! Kjøttet ble godt, svoren ble ikke svor… Så det går bra, jeg var for treig med å bruke triksene for sprø svor, vi skylder på meg!
Så koste vi oss med tv, og skulle egentlig se “The Amazing Spiderman” men vi fant ut at Harry Potter 2 gikk, så for julestemningen sin skyld så ble det Harry Pothead!
Alt i alt var det en hyggelig, deilig dag uten en masse mas utenfra! Det var uvandt og godt.
I tillegg kom jeg ut til enda en kompis jeg ikke hadde sett på en stund, enda en enormt god reaksjon, det gjorde veldig godt i sjela!:-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg