En god dag!

Idag har vært en kjempeflott dag! Mer eller mindre!
Jeg dro til Oslo i ett heller smashing TpU møte, det var som vanlig awesome!
Masse kjærlighet til folkene der! (Noen av dem leser bloggen min, må smiske litt!)
Vi gledet oss stort over nyheten om at TpU har fått innvilget støtte til en leir for trans*personer og folk med kjønnsidentitetstematikk(<–langt køddent ord…).
Jeg gleder meg ihvertfall enormt til å dra dit, det skal eie massivt!

Så svippet jeg noen av dem opp til Riksen for kjapp innleggelse, eller foredrag med Esben Esther og Elsa Almås, alt ettersom hva de trengte:-p

Jeg vendte Mitsubishien hjemover slik en cowboy sporer sin hest og slo på tråden til min far. Han kunnet fortelle det at han hadde snakket med min bror angående meg idag og soga ikke var stort bedre. Min bror lurte på om det hadde rablet helt for meg og at han aldri ønsket å se meg igjen. Så lite nytt å melde med andre ord!
Men i tillegg til det så var visst min far klar for å si det til sin side av familien nå og bare stilte noen småspørsmål han tenkte han kunne få. Han kommenterte også stemmen min(yey) og uttrykket at han støttet meg. Det var….veldig uvandt! Men ganske najs!

Senere snakket jeg med min mor angående min bror og idet jeg la på med henne fikk jeg en melding av broren min som tydeligvis var sendt til mamma, pappa og meg.
I korte trekk så omhandlet den om at han syntes det var jævlig urettferdig at vi holdt ting fra han hele tiden, mens han selv måtte være ærlig om alt, det virket som at han ikke forstod hvorfor jeg hadde måtte vente på at han selv skulle bli klar, og at verden snurrer rundt han, til slutt ba han oss dra til helvete.
Konstruktivt med andre ord. Men pytt-pytt.

Litt senere fikk jeg melding av pappa, da hadde han sagt det til tante i USA, og mente hun var en fin støttespiller. Effektivt av Pappa, ekstrapoeng for det!

Spiste også kveldsmat med S og så The Walking Dead!

En god dag! Mer eller mindre:-)

10 kommentarer

Siste innlegg