Østrogen, mamma, fremgang!

På torsdag var jeg til behandling, og da fikk jeg resepten på østrogen!!!!!! Dagen etter tok jeg den første pillen, de minte meg litt om p-pillen så det var jo litt komisk:-p
Må si ting går til det bedre om dagen.
Mamma har nå sett meg som meg selv to ganger, og hevder hun er helt ok med det. Dette har hun vist ved å være helt normal rundt meg og i tillegg påpeke at i hennes øyne så hadde hun penere neglelakk enn meg:-p
Første gangen var det ikke meningen at hun skulle se meg, S og ungene hadde vært hos henne mens jeg var til behandling. Jeg hadde ringt S og bedt de komme ut og bakerst i flokken kom mamma gitt. Gav meg mildt sagt panikk, men hun tok det veldig bra, lurte på hvordan behandlingen gikk osv.
Jeg og S avgjorde i bilen på vei hjem at det kanskje var det beste for meg og mamma at det ble ett spontant, uventet og kort møte.
Hun så meg igjen når vi var og hentet eldstemann igår etter han hadde sovet over hos henne. Det var veldig hyggelig:-) I tillegg så har vi familiehunden på besøk denne uken mens pappa er i Spania, så får gått en del tur og kost oss masse:-)

Kan også nevne at ting har gått veldig fort sånn forvandlingsmessig(dumt ord)
Men jeg er mye mer ute som meg selv enn som gutt nå, lever omtrent 90% som meg selv og går kun kledd som gutt når jeg absolutt må og slik blir det nok en stund fremover. Forbereder meg også på å endre facebooken min, skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg så veldig om hva andre vil synes, de fleste har overhodet ingen innvirkning på meg eller mitt liv.

S er forresten videre i intervjurundene og avventer nå neste innkalling, håper det går bra:-)

Vi hadde egentlig planer om å dra til hytta denne uken, men vi følte at vi måtte spare en del på pengene så vi blir hjemme istedet og sørger for å gjøre litt ferieting her istedet:-)
Vi vurderer blandt annet en tur til Bjørneparken i Hallingdal, så blir det gøy for de voksne og for de minste:-) Forholdsvis prisvennlig er det også.

Håper dere har en fin sommer sålangt og at sola titter frem mer enn den gjemmer seg!

4 kommentarer
    1. Hei Christine.
      Fantastisk å lese at du har kommet så langt. Jeg misunner deg. Hadde jeg vært på din alder hadde jeg gjort det samme. Men på 70-tallet var dette et “ikke-tema” hos vår familielege. Godt å lese at din mor er på parti med deg!
      spennende å følge med videre!
      Klem fra ElisabethL

    2. elisabethL: tusen takk for det:-) det føles utrolig bra! Skjønner at det er vanskelig for de som er eldre enn meg, men det er da aldri forsent? Derimot så er det all ære til de som gikk før meg og gjorde det lettere for de på min alder å komme ut, selv om det fremdeles er stigma:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg