Easy days!

Er uvandt at ha så mange dager i strekk hvor jeg er glad, fornøyd og meg selv.
Greit nok, 16-18 mai måtte jeg gå i manneklær men så mye jeg får vært meg selv om dagen så overlever jeg det:-)

Det mest spennende som har skjedd er at på selveste 17.Mai gikk datteren min for første gang!!! Var helt enormt tøft å se på! All den treninga vi har gjort betalte seg endelig! Riktignok så var det min far som slapp henne akkurat i det kritiske øyeblikket og tok jo da selvsagt all ære… Kommer til å få høre det til den dagen jeg dør… XD

S fortsetter å være utrolig, jobber hardt, behandler meg bra. Hun toppet heila driten den dagen jeg kom tilbake fra behandleren min og vi måtte egentlig på butikken, så vi dro hele familien. Jeg og barna satt riktignok i bilen men jeg er sikker på at ett par av naboene så:-D første gangen vi har vært ute hele familien hvor jeg har vært meg selv! Helt rått! Og S er bare helt sjef!!!

2 kommentarer
    1. Jeg er så glad på dine vegne! Og THA FUCK!? FORTELLER DU MEG IKKE AT DATTEREN DIN HAR TATT SINE FØRSTE STEG?! Bitch please! Og du klager på at jeg ikke oppdaterer deg! :c

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg