Rolige dager fulle av futt.

I det siste har ting vært forholdsvis rolig, samtidig som vi her hjemme har gjort en del ting. Gått turer, betalt lån(særs tiltrengt), sett human Centipede 2(Gud så grusom), og husket å ta antiandrogene hver dag! Med tanke på hvor dårlig jeg egentlig er til å ta piller så er det gøy å se hvor flink jeg er med disse. Den 10.ende skal jeg tilbake til behandler og finne ut hvordan vi ligger an i løypa angående østrogen, som er det jeg virkelig vil ha:-)
Nå skal barna og jeg ut en tur på butikken, sol og vind, burde gå bra:-p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg