The wait is killing me!

Litt oppgitt egentlig…. Tok jo blodprøver for ca. 4 uker siden og svarene skulle jo sendes til behandleren min… Men de kom aldri frem dit… Så jeg ringte til legekontoret mitt på tirsdag som kunne bekrefte at det hadde blitt sendt til Fürst derfra.. Så de gjorde meg den tjenesten og sendte det igjen, men denne gangen direkte til behandleren… Men har ikke hørt noe enda, så håper svaret kommer i neste uke… Kjenner jeg holder på å dø av å ikke vite om jeg kan få hormoner eller ei…
Venting er alltid værst!

Bilde funnet random på google…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg