Another try!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og slapper av med tegneserier sammen med barna,
imorgen skal jeg hjelpe megleren til far på visning mens far spiller golf i Spania, den kødden…
Grunnen til at jeg skal være der er fordi det visstnok har blitt en greie å rundstjele hus det er visning på mens megleren Loker rundt i 3.etasje…
Må si det overrasker meg hvor frekke tyver er…
Så nå må jeg bruke litt over en time av dagen min på å Loke rundt i huset og sørge for at alle disse potensielle kjøperne plutselig ikke føler for å ta med seg tv’en som ett minne…

Ellers så kan jeg gi eksen litt skryt!
Vi hadde en prat for en tid tilbake, rett etter mitt mini-sammenbrudd eller hva vi skal kalle det, hvor hun var ekstremt ærlig og søt og innrømte at det hun hadde gjort de tre siste månedene var dårlig gjort av henne og at det skyldtes usikkerhet og at hun egentlig elsket meg, men takler ting dårlig. Jeg sa at alt jeg hadde av tillit var borte og begravet. Så hun lovet at hun skulle gjøre sitt beste for å bygge den opp igjen og at hun skulle vise meg at hun kunne være kjæresten jeg virkelig fortjener.
Jeg hadde mildt sagt mine tvil men i de siste dagene har hun faktisk vært veldig flink, men vi får se hvor lenge det varer. Har jo hørt slikt før bare for å se det vare i to uker og så falle i grus. Men jeg har håp, det må man jo ha!:)

Legger med nok ett bilde jeg, I am still alive:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg