Lite blogging, mye oppdateringer!

I det siste har det egentlig ikke skjedd stort,men jeg har vel hatt lite tid til internett, har brukt mye tid på å rydde leiligheten.Jeg har bært ut og flyttet unna ting som ikke blir brukt og tar opp plass i leiligheten. Ellers har jeg hjulpet mor og far med flyttingen etter skilsmissen, mor overtar leiligheten i morgen, så jeg vel dit og hjelpe til med flytting til helgen, lei av flytting…

I tillegg så tenker jeg en del på dette med meg og Eks-kjæreste samboeren min, hun er på flørtern nok en gang, forsåvidt greit det, men liker ikke fyren, tidligere fortalte hun aldri noe positivt om han, pluss jeg har møtt han før og noe bare virker ikke helt riktig… Men slikt er vel kanskje normalt når det er eksen?

På mandag var det to uker siden jeg fikk tatt blodprøver og sendte en lang mail med litt historikk til behandleren min, jeg har også sendt en purring men fremdeles ikke fått noe svar, antar at hin er vel forholdsvis opptatt men merker at jeg er ekstremt gira på å Finne ut hva svaret på prøvene er… Er en ekstremt utålmodig jente og føler jeg trenger svar fortest mulig bare for få sovet godt om nettene. Smøre seg med tålmodighet er bare tull!

Skal prøve å få oppdatert bloggen mer jevnlig ihvertfall,må virkelig beklage hvor lite jeg har blogget i det siste!

Ouu! Ja, vent, en siste ting, kommet ut til enda ett familiemedlem, hun er firemenning eller Femmeningen, aldri helt sikker, men hun tok det ekstremt bra, og jeg ble kjempeglad!
Faktisk ganske rart å treffe noen i familien som bare reagerte spontant bra… Deilig rart altså:-p

Har også funnet de neste skoene jeg skal definitivt kjøpe meg:

Og selvsagt køddet appen seg så det ikke gikk å laste opp bilder..
Så vi linker istedet!

http://www.brandos.no/ed-hardy/candance-12scd102w-offwhite/a44115

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg