Gode nyheter og en god helg:)

Torsdag i forrige uke var en kjempefin dag!

Var hos behandleren min og fikk snakket om en del ting og fikk en del spørsmål jeg kunne stille meg selv, samt en del positiv feedback!
Og på toppen av det hele, så fikk jeg med en rekvisisjon på blodprøver og hvis den går igjennom samt at “fag-gruppen” til behandleren min er enig i at jeg burde få behandling, så kan jeg nok få startet på hormoner iløpet av 1-2 måneder! Men de to tingene må i boks først da! Men jeg er veldig optimistisk og det samme var behandleren min:)
Endelig liksom! Ting går veldig min vei om dagen medisinsk føler jeg:p
Skal også søke om navnebytte etterhvert nå, men fremdeles litt usikker på når timingen er best, men det finner jeg ut av:)

Huspasset for mine foreldre i helga også, sammen med eksen og barna, det virveldyr koselig, og på søndag dro vi og besøkte oldeforeldre, og annen familie og spiste masse vafler, så det var en herlig god dag:)

Eksen jobber natt hver dag denne uken, så hun får ihvertfall kommet hjem etter jobb selv om hun må sove, men da får ihvertfall barna få sett mammaen sin og det er særdeles bra:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg