Farget håret! Og trent!

Tjohei, idag er humøret ganske bra!
Farget håret brunt i forigårs, og ble veldig fornøyd! Samt at jeg har vært flink til å trene, er nå oppe i 8 dager i strekk! Planen var å klare 14 dager i strekk før jeg tillot meg en pause, og siden jeg er over halvveis nå til tross for at det var egentlig ikke tid til det noen av dagene så skal jeg klare å gjennomføre det!

Var uvandt å sminke seg med mørkt hår istedetfor lyst, men håper det ble greit iallefall, smeller opp ett bilde av dårlig kvalitet så skal jeg heller ta ett bedre bilde en dag det er dagslys ute:)

Kom også på det værste jeg har vært med på innen hårfargingsfiaskoer, skulle farge håret svart med blåskjær, men det ble bare blått, og måtte gå på jobben med det dagen etter før jeg fikk farget det igjen xD

Hva synes dere? Ble det greit i forhold til når det var blondt?
Noensinne opplevd fuck-ups i forhold til hårfarge?:)

4 kommentarer

Siste innlegg