Trening! Sjokkert?

Er litt stolt av meg selv, jeg har begynt å trene! Frivillig! Dette er noe jeg egentlig ikke gjør, eller gjorde:p Jeg er egentlig veldig lat, men etter jeg kom ut av skapet og etter jeg fikk vært ute nå sist og virkelig kost meg har humøret og selvtilliten gått oppover. Tydeligvis har lysten for å komme i form fulgt med. Nå skal jeg ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men har trent hver dag de siste fem dagene og må ikke tvinge meg selv til å gjøre det! Er faktisk veldig hæppi! Hæppi og støl riktignok. Er en uvant følelse, men den kan jeg fint leve med, føles nesten godt ut:) Er litt flaut å si hva slags trening det er snakk om, men det er faktisk Zumba. Grunnen er at jeg får lært meg litt rytme samtidig som jeg får trent. Kan jo pokker ikke danse i utgangspunktet så når jeg nå tar meg selv i å stå og svinge litt med hofta til en eller annen rytme så er det litt fornøyelig:p

Hva med dere? Har dere opplevd at treningslysten har sneket seg innpå når dere kom ovenpå igjen etter å ha vært langt nede?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg