Ute på byen, en opplevelse!

Igår var herlig!

Skulle jo da treffe en liten gjeng herlige skeivinger:)
Var veldig nervøs når jeg venta på bussen, men ett smil fra sjåføren gav meg litt ro og heldigvis var det ikke så mange mennesker som satt der heller.
Stille og rolig busstur inn til Lillestrøm med musikken på ørene.
Så kom det jeg egentlig gruet meg mest til, vente på toget i Lillestrøm… Først så må man gå ett stykke og siden jeg var der i starten av rushtiden så Krydde det jo av mennesker. Jeg kom meg til plattformen og tok en røyk litt unna folkene for å få tiden til å gå, når den var ferdig så tenkte jeg, jaja, kan jo likesågodt gå og sette meg, skal jo leve sånn her etterhvert. Var uansett godt å sitte og vente, merket at jeg var for tynnkledd også for den vinden var kaaald:p
Det kom ganske mange mennesker til slutt som alle tydeligvis ville med toget mitt, ikke helt optimalt. Toget kom og jeg måtte sitte ved siden av ei jente som heldigvis var dypt nede i boka si. Toget kjørte som det skulle, kort sagt litt forsinker. Gikk av på Oslo blandt en helsikes mengde mennesker, tror jeg stakk meg litt vekk i mengden:)
Så ble jeg gjenkjent av en av de som skullle komme på treffet og derfra klarte vi til slutt å samle hele gjengen, totalt så var vi ni stykker:) og det var kjempe koselig, hendte det dukket opp noen politiske samtaler og litt slikt og da blir jeg litt “yawn” riktignok, samtidig som at jeg ikke helt er trygg på stemmen min enda så er ikke så ofte jeg tør å snakke høyt.
Men treffet var ihvertfall veldig koselig, noen av disse menneskene har jeg ikke sett siden september mens andre hadde jeg aldri møtt, kun snakket med på forum.
Tog lokaltog med ei venninne hjem, den var også stapp full, men på hjembyen så var det ventingen på Lillestrøm bussterminal som var værst, litt usikker på om ett par fjortisjenter skjønte noe de ikke skulle eller om de bare var vanlige fnisete fjortisjenter, men samme kunne det være! Merket jeg var utslitt på turen hjem, hodet var helt ferdig. Tror alt stresset og at hjernen konstant var i høygir gikk litt innpå meg, men fyttikatta så deilig det var å kunne være seg selv. Merker veldig at evnen til å “gi faen” blir bare større og større for hver gang, og det er utrolig godt:)

Slenger også med ett bilde som bevis:p kommenter gjerne om du synes jeg ser ok ut:p

11 kommentarer

Siste innlegg