Gode nyheter endelig!

Endelig en post hvor jeg er fornøyd:p har ventet på det!

Har fått låne busskortet til S mens hun er hjemme så jeg kan luftet meg litt! Litt usikker på hva jeg skulle finne på men hørte med en del skeive venner av meg og de kunne treffe meg ute, så hørte med noen fler om det var noen interesse for å treffe flere av oss:) så ender vel opp med at vi blir en 5-6 stykker på treffet:)
Mest sannsynlig blir det pizza.
Men onto something litt scarier, jeg må busse til Lillestrøm og toge til Oslo. Jeg har aldri vært ute på dagtid som meg selv… Så jeg håper det går bra, og skal jo busse hjem igjen:p

I tillegg så har jeg endelig fått tatt bilde av de nye skoene mens de faktisk er på meg! Yey! Men velger de gamle med høye hæler imorra, for så lenge på disse orker jeg ikke:p

Ble ikke verdens beste bilde, men S er syk og ville ikke ut av senga:p

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg