Velfortjent Premiering, samt hodemeltdown.

Var ute med eksen for noen dager siden var det vel, og kjøpte en del klær. Følte jeg fortjente det etter alt som har skjedd i det siste. Kjøpte blandt annet en fin jakke til å ha nå på denne årstiden, har nemlig manglet det… Har seff ikke bilde av den nå, typisk nok. Men bestilte derimot ett par sko på nett, og de har jeg bilde av!!!

Fikk skoene igår og de var helt nydelige!!! Men utrolig vanskelige å gå på, til tross for kilehæl, men de satt godt på foten og var ikke spesielt ubehagelige, så er veldig fornøyd selv om jeg må trene spesifikt på dette paret:)

Ellers så var vi i Sverige på tirsdag og på 2 1/2 time fikk vi handlet alt vi trengte av mat, klær, noen bursdagsgaver, pluss at junior fikk lov til å gå bananas inne på leketøysbutikken for pengene han fikk til jul, han kjøpte biler. *skjokkert*

Senere på kvelden satt jeg og eksen og koste oss og så Poppers Pingviner:)
Klassisk Jim Carrey film egentlig, gjort morsom av søte pingviner, koselig film for hele familien:)

Vi har også fått snakket litt mer, går litt i rykk og napp dette… Men hun støtter meg ihvertfall, uansett om vi er sammen eller ei. Vi hadde en litt kjip dag igår, litt min feil egentlig, hun hadde endelig en fridag fra jobb og jeg ville prate, var egentlig litt dårlig gjort av meg men jeg ser henne ikke så ofte, og jeg vil ha dette ut av verden, så jeg kan vite hvor jeg står og hvor jeg skal.
Jeg brøt uansett litt sammen igår i dårlig samvittighet, foreldrene mines skilsmisse, annen familietrøbbel, det å bli singel, og det å være trans. Tanken på hva det gjør mot de jeg er glad i ble for mye for meg når jeg klarte å tenke på alt på en gang… Følte meg som ei skikkelig sutrejente der jeg lå.. Men selv om jeg var kjip mot eksen så kom hun og trøstet meg for det. Da var hun snill da:)
Selv om vi ikke er sammen lenger er det godt å ha henne. Sier ikke at jeg ikke har gjort lignende saker for henne før, men synes dette liksom topper det. Er jo glad i jenta selv om det er slutt:)

4 kommentarer
    1. Kjempestilige sko, har siklet litt på dem selv… 😉 Men kom fram til at de nok var litt for høye for meg, redd for å vrikke ankelen 😛 Er kilehælen smal bak?
      Det er veldig bra at eksen din støtter deg og at dere kan ha en god relasjon. Husk hvor lite vanlig det er å beholde et vennskap etter at man slutter å være sammen, dere er heldige der! 🙂

    2. s.a.: kilehælen er smal egentlig over hele sabla undersiden… Høye var de og, Men etter forholdene snille mot foten:) pluss at de ser helt fantastiske ut på foten! Samt at de får føttene til å fremstå dritsmå:D så skal bare trene som juling med de:p

      Du har helt rett, er ikke mange som klarer det, har heller ikke klart det med tidligere ekser. Men er vel noe med at når man har barn sammen så strekker man seg lenger, samt at når man deler såpass mye sammen så vil man jo at den andre skal ha det bra uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg