Fremgang, endrede meninger, bilde og kveldskos:)

Skal vi se, fortsatt singel? Check! Fortsatt trans? Check!
Men ting har skjedd siden sist, jeg og eksen er fortsatt ikke sammen, men på veldig god fot, fikk tilogmed blomster igår. Hennes evne til å endre innstilling på dette har forvirret meg en del, men snakket med en kompis som sa at dette måtte jeg bare regne med, det er motstridende følelser som sloss om å komme til overflaten og siden dette kan være litt hardt for vedkommende så blir reaksjonen deretter. gjorde forøvrig drit vondt der og da, men håpte jo hun ikke mente alt sammen, og det gjorde hun da heller ikke. Vi får se om dette blir siste gang hun gjør slikt, hun har ihvertfall lovt meg det, men skulle det bli ett par runder til så overlever jeg nok det:p

På foreldrefronten så traller det og går seg videre på sin vei, de gjør ihvertfall ett iherdig forsøk på å lære om dette og det skal de få for, selv om de fortsatt håper jeg skal være syk på en eller annen måte, men dem om det. Jeg vet hva jeg føler og har følt i veldig lang tid. Jeg skulle bare ønske jeg ikke hadde vært så fordømt feig og redd for andre at jeg har latt det stå i veien for meg…

Igår kveld var ihvertfall veldig koselig, fikk kjøpt ny foundation i forigårs(eksen hadde “lånt” den forrige) så idet jeg skulle gå for å sminke meg så sa hun at det bare var å spørre om jeg ville hun skulle gjøre det. Jeg klarer fint å sminke meg selv, men syntes det ville være koselig å la henne gjøre det, pluss at hun hadde kjøpt litt sminke hun ville prøve ut pluss sånn øyebryns-shaver, så hun fikk lov til å go to town:p resultatet ble litt mindre enn jeg hadde håpet men slettes ikke værst:)
Legger med ett bilde av meg selv jeg. Så ser dere ihvertfall resultatet, lua er med fordi den må… Jeg har ikke klippet meg siden September, men skal heldigvis tilbake nå snart:)

Ellers så var vi i Sverige igår, og på 2 1/2 time fikk vi handlet alt vi trengte av mat, klær, noen bursdagsgaver, pluss at junior fikk lov til å gå bananas inne på leketøysbutikken for pengene han fikk til jul, han kjøpte biler. *skjokkert*

Senere på kvelden satt jeg og eksen og koste oss og så Poppers Pingviner:)
Klassisk Jim Carrey film egentlig, gjort morsom av søte pingviner, koselig film for hele familien:)
Håper det nye året går bra for dere sålangt, mitt begynte rimelig dårlig men kommer nok til å ta seg opp mer og mer:)

14 kommentarer

Siste innlegg