Overstått…

Da har jeg altså kommet offisielt ut til min far. Det var ekstremt tungt og ble veldig følelsesladet for min del.
Han slet selvsagt litt med å forstå det, men lovte å støtte meg uansett, samt ytret bekymring for å ikke gå for fort frem og hvordan mennesker i f.eks arbeidslivet vil reagere til meg. Så alt i alt, bedre enn jeg forventet, samtidig ikke helt optimalt, men nå er det ihvertfall gjort! Lar han få litt tid på seg men han ville ihvertfall snakke med meg etterpå angående noen refleksjoner han har gjort seg så får se hva det er.
Nå er jeg utslitt…

4 kommentarer
    1. Den indre reaksjonen vil nok i omtrent alle slike tilfeller være hovedsaklig negativ, siden det er det man er sosialisert til i alle år, man har fått banket inn i hodet hvordan ting skal være og ikke være. Men det er et veldig godt tegn at han uttrykker sin støtte fordeg, det viser viljekraft fra hans side og understreker hvor glad han er i deg. Og alle slike innsosialiserte reaksjoner kan endres over tid med viljestyrke og kjærlighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg