Fra nyttårsaften til Tarzan til klær!

Da var man inne i 6-7 dagen i manneklær, tærer helt ærlig på…
Blir nok en ensom nyttårsaften også, samboeren min begynner klokka 24 på jobb, så må kjøre henne dit tidlig så jeg får sett noe fyrverkeri, ungene klarer nok ikke å holde seg våkne, så da blir det bare meg og min mor og far…. Det er jo koselig nok det, men de har jo på en måte nok med seg selv:(
Men skal ikke deppe for mye over slikt, noen kjedelige nyttårsaftener må man jo ha så de andre blir enda bedre, sant?
Blir nok uansett kalkun på nyttårsaften og det er jo fabelaktig nammenam:)

Nå går Tarzan på norsk i huset her, Tor Endresen er har dødsbra stemme, men jeg foretrekker alltid den engelske versjonen og i Tazan på engelsk så synger jo Phil Collins og stort bedre blir det ikke uansett! Det er en artist jeg godt kunne tenke meg å ta med kjæresten ut på en romantisk kveld m/ middag for å se:)
Sist gang vi var ute bare vi to en helaften var vi og så Buddy Holly showet og det var fantastisk! Jeg er en stor fan av den musikken og forestillingen var en gave fra fruen. Lurer på når jeg først kommer ut fullstendig hvilken stil jeg kommer til å ta, 50-talls stil kanske?

Usikker altså, må finne ut hva som kler meg og hva jeg trives i tror jeg:p Har litt for mye casual klær til at jeg kan føle jeg har funnet min stil liksom.
Kanke komme dassende i joggebukse liksom…. Da kan jeg likesågodt bli i skapet, men er stor fan av kjoler og skjørt, så blir nok noe i den duren:p

Hmmm… Så nettopp at jeg klarte å begynne dette innlegget om nyttårsaften og avslutte med klær… Godt jeg har en rød tråd! Not…

Men kan jo si at jeg skulle ekstremt gjerne hatt en fin kjole å ha på meg på nyttårsaften i år… Og brukt lang tid på å dolle meg opp og fikse sminke og hår, ikke bare slenge på en dress, gre håret over ørene og that’s that…

Slenger også med ett gammelt bilde av meg fra før jeg fikk klippet håret feminint. Faktisk det første ordentlige bildet tatt av meg som jente:p

13 kommentarer

Siste innlegg