The little things.

Fine jenta mi, er sjelden jeg virkelig vet hva som rører seg bak de søte øynene hennes, og noen ganger skal jeg ærlig talt si jeg ikke vet om hun anser meg som fullt jente enda. Kan jo skjønne det kan være litt vanskelig når jeg må kle meg som kar støtt og stadig(kjenner jeg begynner å bli bra lei å gå som gutt mens vi er foreldrene mine).
Men idag gjorde hun no virkelig søtt linket meg ett bilde fra Harry Potter med noen ord fra alles kjære rektor:)
Regner med at han ikke mente transseksuelle, men pytt-pytt!

Håper dere har en fin jul sålangt og ikke har vært utsatt for for mye dårlig vær:)

4 kommentarer
    1. Humlesnurr er jo bekrefta å være homofil, så man skulle ikke se bort fra at han hadde ment dette om transseksuelle også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg